28 mars 2011

Obalans i Universum


Det hände något HELT oförutsägbart i helgen...

...något SCARY... 

när vi planerade att åka till Kallis.

Min syster och jag skulle ha en heldag tillsammans, min lillasyster alltså...

Min lillasyster som varit sin storasysters modeslav under många många år under uppväxten...

Jag har sytt kläder som jag tvingat på henne, sminkat henne för att sedan plåta henne, allt detta under tvång o hot.

Det hade kunnat gå hur som helst...

...men...


 Min lilla Katitzi syrra har avancerat från platspåsar av all dess slag till...

Louis "fucking" Vuitton...

Äter hon vanlig mat då?

NOT...

...raw ska det vara


Hon har förutom yogamattan såklart med sig egen mat.

Den ska helst inte värmas upp till mer än ca 45 grader.


Och hur gick det för mig då... ?

Själv så fick jag förnedra mig med att låna en gammal stulen Scandic handduk som jag en gång släng

vid en flytt men som min mor rotade upp ur någon svart plastsäck, tvättade i 90 grader UTAN

sköljmedel så att den numera inte bara torkar torrt, utan även sliter av det översta hudlagret.


Maten då?

Jo tack, farmaredottern äter ALLT.

3 kommentarer: