6 mars 2011

Span på stan och OnePiece

Okej, fortsättning följer...

Jag hade inget annat val än att gå till botten med OnePiece och checka upp hur de egentligen ser ut live...

Är de coola?

Är de sköna?

Är de snygga?

Det började med att dansbandet Grodan igår la ut en bild på hela familjen i Onepiece, som min hjärna gick igång...


Jag försökte se min lilla familj i samma...INTE Klas, absolut Wiggo och oerhört tveksamt med mig...neeeeej!

Lyssna nu, jag skulle KANSKE kunna tänka mig att använda en när jag är och åker skidor, känns som de hör hemma där..eller?

När jag länkade till FB idag så kändes det som att jag är den enda som inte fattar eller diggar detta plagg.

Som tjej så får man ju sitta naken varenda gång man går på toa, hahaha

Jag FÖRSÖKER verkligen att situationsanpassa mig och försöker att förstå något som jag INTE omedelbart fattar...så jag enbart dömer inte.

Inte åker man väl o handlar i en sån dress - isåfall så är det något som händer där ute i världen som min
Raffa hjärna inte fattar, hua mig...

Jag åkte till butiken för att fördjupa mig, känna på plaggen och försöka förstå...

Det var KAOS




 Jag stod och höll i den svarta för den är den enda som jag skulle kunna tänka mig, men jag tyckte att det var en alldeles för stabbig bomull...

Jag hade tänkt att jag skulle prova en och ta bild för att resonera hur jag såg ut i den, men det gick ju inte med kö genom hela butiken...
Stjärnorna skulle vara fin till Wiggo som faktiskt ska få en...

Jag känner mig fortfarande oövertygad till vuxna...
Fortsättning följer...

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, one piece måste vara absolut fulaste plagget som finns! Varför vill någon se ut som en jättebebis?! Tacka vet jag "Takano" dresserna som vår generation hade, i dem behövde man inte "kissa naken"

    SvaraRadera
  2. Hahaha, exakt, vem fan vill kissa naken?
    Kram
    V

    SvaraRadera