14 mars 2011

Identitet


Likt ett nyfött barn så VÄGRAR jag att ta av mig helgens identitetsband, typ

För visst sjutton fick vi alla en ny identitet i och med att vi cruisade in i Globen, hahaha
Galet, galen, galen kväll o natt med sjuuukt mycket skratt...

Jag kan konstatera att jag inte skrattat såååå mycket på länge länge...

Jag är RIK på bästa av de BÄSTA vänner som finns - vi sitter ihop, fast och är tight sammansvetsade.

Wiggo tyckte att de rev lite på ryggen när jag kliade honom...så är det.

Även mammor behöver ny identitet ibland, hahahaha

Jag har en halsmandel som en  genmanipulerad Belgien Blue pingisboll...d v s att jag INTE kan träna och det stör mig ENORMT.

Det känns skönt att träningskänslan bara sitter där, tråkigt att känna att något är på gång men situationsanpassar mig och drar drastiskt ner på tempot o klackarna...

Tanter ska sova på nätterna och inte springa ute, jag glömmer det ibland...

Ha en underbar Måndag - Oh happy day!

Ha en fab måndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar