17 mars 2011

Canada Goose pressfrukost

Då ska ni få se lite av Canada Goose nyheter för hösten.

Otroligt mycket nytt fint.

Oftast så tänker man direkt på  den svarta "dörrvaktsjackan" , men my god så mycket feminina och coola modeller.

Håll till godo!

Färg, färg, färg...


Lindhi - Da Stylista



Den här jackan MÅSTE jag bara ha...
Dun mitt fram och stretch i sidorna, så galet schysst




Claudia i knallturkost
Var är min mössa???

Sebastian får jobba...

 Babyset som är vändbart
...neeej, det rycker inte i babytarmen även om det är sååå gulliga kläder - PUNKT!


Barnjacka

Vem är frissan?



Huvudbonad

4 kommentarer:

  1. ser fint ut! kan du fråga om jag får ärva claudia's jacka förresten ? :-)
    pöss!

    SvaraRadera
  2. Ja, man kan verkligen undra vem som är frisören??? Går nog mycket läggningsvätska där.....;)

    Pressdep

    SvaraRadera
  3. Du är jätte fin utan mössa... Jag har en dum fråga med vart ligger butiken? Kram

    SvaraRadera
  4. Det är ingen dum fråga...
    Detta är ingen butik utan deras showroom...
    Men NK har mycket...
    Jag kan ta reda på vilka butiker som har mycket...
    Kram
    '

    SvaraRadera