8 mars 2011

K-ordet - mooaahhh

K-ordet.

Jag vet att detta inlägg blir tjatigt...yes yes.

Jag har verkligen hakat upp mig på att min söta lilla pojke, min darling, mitt barn, min Wiggo satt och frågade:

-Är det NU de ska knulla, mamma?

...till Solsidan, när de hånglade i bubbelpoolen i söndags o slet av sig kläderna.
 

-Va sa du, Wiggo?

-Är det nu de ska knulla?

...vad är det mamma?

-Men Wiggo...

Klas blickar stirrande på mig typ, INTE uppmuntra nu!

Jag VET att det kommer, det är inget onaturligt, det är bara så in i h...etes konstigt när mitt lilla mjuka, gosiga barn pratar vuxenspråk, tycker att det är spännande, blir lite blyg, lite nyfiken men vet egentligen INTE så galet mycket.

Jag ÄR en 99,9% oblyg person, det kan mina nära intyga...

Det är få saker som får mig generad, men såklart så finns de...

När jag satt o flätade ben med Wiggo och han frågade K-ordet så blev jag uppriktigt generad...

...generad över insikten av att han faktiskt håller på att bli stor.

Annat var det här i Saint Maxime & St Tropez bland lejonskulpturer och ishink till vällingen...

...nej han höll inte truten här inte, han har alltid haft klykan öppen men han var oskyldig, mjuk och löjligt ovetande om vad som komma skulle.



2 kommentarer:

  1. men guuuuuuud så sött, ja långt mellan K-ordet och bilden här.....
    Times fly...eller vad man nu säger :-)

    SvaraRadera
  2. Bilden har en annan historia...
    Nyblivna föräldrar, han kom till oss INTE vi till honom, yes sure...

    Gapig som han var så sprang vi som yra höns, ja herrejävlar.

    Flygresan till Nice tror jag att vi bara satt o glodde på honom och väntade att han skulle börja skrika...men han sov o vi satt i givakt i 2 tim, hahaha

    Vi har gjort så mycket sjuukt som nyblivna föräldrar at jag skulle kunna skriva en bok...
    Puss på dig!

    SvaraRadera