18 mars 2011

Wiggo Saade - Popular

Är han nöjd eller nöjd...

Något lack över att inte ha en röd skinnjacka, hahaha

Jag kände bara att, visst, jag filmar...
-Mamma, kan jag bli det han sjunger om?

-Va? (trög morsa)

-Ja, popular?

Mega garv...

Visst har han bra sving i knäna, hahaha

Men vet ni, det coolaste i detta är att Wiggo inte bryr sig eller har någon uppfattning på om han är bra

eller inte, utan han vill dansa och informerar mig megatydligt att det är JÄTTEBRA om jag kan filma

honom - FAKTA!

Jag älskar att han bara vågar göra det han har lust till utan någon övervägning om det passar eller inte eller vad alla andra ska säga...inte än iallafall.

Jag frågade honom om han kunde uppträda nästa lördag i Skåne på sitt lilla kalas?

-Men mamma, det är annat  och då kan man bli lite blyg om man känner alla...

-Okej, det visste jag inte att det kunde vara så...

-Jo, och samma i skolan, då kan jag också bli blyg...det är mycket lättare om jag står på en stor scen...

-Okej Wiggo, det hade jag ingen aning om...


7 kommentarer:

  1. Vilken underhållning ;) Thea är så imponerad av fotarbetet o jag är helt kär i denna superdupermegaultra godingen som är en sån OPA lookalike. Pussar till er

    SvaraRadera
  2. Vilken goding! Han är ju skitbra på att dansa! Hur ska detta sluta...

    SvaraRadera
  3. Helt underbar!! Den killen har ju verkligen entertainment i blodet - bara att luta sig tillbaka och njuta :) Så underbara rörelser i både händer, knän och fötterna. Du kan va en stolt mamma. kram från Cattie

    SvaraRadera
  4. Ha ha vilket fotarbete,han blir farlig!! Kram!

    SvaraRadera
  5. Tack fina ni för era kommentarer!

    Smaaack & kärlek till er!
    Vicky

    SvaraRadera
  6. Såja, bara 10:e ggn idag som Thea ber mig spela upp Wiggos Sadevideo...... "alltså mamma kolla hans fötter, han är superduktig o du han vill gifta sig m Manda"

    SvaraRadera
  7. HELT UNDERBAR, Vicky!!! Vilken kille!!! Kan inte låta bli att tänka på vilket team han, min Elle, Helenes Sandra och Anns Leeloo kunde blivit! Så fort vi nträffa blir det ALLTID dansuppvisning! Goa ungar!!!

    SvaraRadera