5 mars 2011

Mammaledig

Med en hel vecka, helt ensam, vad har jag då hunnit med?

Såklart inte i närheten av vad jag hade tänkt...

Jag ska då tillägga att min todo lista ALDRIG är normal eller ordet LAGOM...jag ska gärna förändra världen på vägen, pust

Jag har haft en katastrofal matvecka med mycket slarv, tyvärr.

Inte ätit våldsamt mycket, bara fel saker i foderluckan...

Sockret har gjort entre och friat till mig  - jag sa JA.

Jag har byggt bo på köksö o matbord, som en ensam tonåring...

Flugit  snyggt som en missil i trappan och landat på tummen, försökt lura mig själv att det inte hänt...

Tränat styrketräning 2ggr
Tränat röd step 2 ggr

Gjort OM "todo lists"

Haft tom tvättkorg
Tom diskmaskin, använt samma tekopp o cola glas (diskat direkt)

Allt som plockats undan har förblivit undanplockat - SKÖNT

Zappat vårdslöst, sett 4 matprogram efter varandra och gått och lagt mig VRÅÅÅL hungrig, nej just det...
...det är då jag kommit på något litet undangömt i köksskåpen, hm...

Något med socker som kickat igång mig vid 23.00 snåret, kanon ju, hahaha

Har därefter legat och zappat i ytterligare 2 tim, läst alla prenumerationen som samlats på hög...

Planerat plagg som ska sys...

Planerat mönster som ska ritas...

Saknat WIGGO och hans lilla kropp och kärlek...

Uppskattat ensamheten och reflekterat över motsatsen...

Har INTE hunnit:

Gå på bio...

Ta fram och laga alla kläder som ligger i tråklagningshögen

Skura stengolven med såpa...bläää

Rensa min garderob...

Rensa Wiggos...

Rensa min surdegs pappershög (konstigt va?)

Nu ska jag ut på stan och förbereda ett Personal shopping jobb, leta upp Tom Ford brillorna, allmänt ut och inspirera mig.



Alla butiker är fulla av nyheter nu...

Min tumme är bättre men mörbultad, det är inte varje dag som en skånsk amazon landar på den...

Är bjuden på schlagerdate ikväll, det är NU som min uppladdning börjar för nästa vecka o Globen - yyiihhajjj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar