10 mars 2011

Min inspiration idag!





 
Karl Lagerfeldt som inte tycker att More is More - me like!

CHANEL tenderar många gånger att bli dam o kärring om det inte sitter på 12-åriga okokta spagettisar och det händer inte för ofta...


Plockar man ur kollektionen så är där riktigt grymma pieces.

Väskorna, smyckena och deras sjuukt roliga "onödig" kollektion med designade tamponghållare, drickaflaskor, skidor, hjälmar, askfat m m

Balenciaga - LOVE

De har den rockigaste av alla kollektioner, så feminin!


Jag ÄLSKAR klänningar som är korta fram och långa bak, helst i silkechiffong

Ska gärna användas barfota, flipflops eller sjuukt höga heels

Sååååå feminint!

Jag behöver inte säga något längre angående RL...

Normalt sett så är jag ingen Raffe brud men i år så skulle jag kunna köpa halva kollektionen, sååå snyggt!

Jag har nu jagat jättebältena i 1 vecka och kommit fram till att de INTE kommer att finnas i Sverige utan London, Paris, Milano eller US, så det gäller bara att bege sig ut på resa, eller hur, hahaha



Älskar knallfärger...

Louis Vuitton



1 kommentar: