17 mars 2011

Tom Ford brillorna - näst sista delen

Ok, här har vi drivkraften och drygheten i ett nötskal...(mig)

Ju svårare att skaffa desstu mer kraft o målmedvetenhet att göra ALLT jag kan för att få det...sjukt, ja, jag vet.

Då har jag varit inne hos Stureoptikern ca 11 ggr varav 8 dagar efter varandra och frågat efter brillorna i skylten.

De flesta gångerna så har de ej vetat, därefter så när de sett mitt tryne, bestämt sig för NY strategi för de kan ju fan inte ha mig springandes där varje dag.

-Heeej på dig, vet du, vi tar ditt nummer och återkommer.

-Ja, det hade varit super så slipper ni mig här, haha(stelt låtsas garv, som om det inte egentligen vore drygt att jag sprang där)

Ok, nu kommer det, senaste nytt!!!

De kommer INTE till Sverige överhuvudtaget, punkt!

I Usa, Paris & Milano finns de...ingen annanstans...

De erbjöd sig vänligt att beställa dem till mig eftersom att jag verkade väldigt angelägen, det enda problemet är bara att jag INTE får byta skiten.

Nu råkar ju min Klas  vara i NY och jag har bett honom att gå in i Tom Ford butiken o prova brillorna, ta bild på sig i dem och skicka till mig, hahaha

Snäll som han är så är han i skrivande stund på väg dit...

SFörst så hade jag Mårten som förnedrade sig i Diorbutiken i Milano o nu ska KLas prova jättebrillor i NY...

Det blir en sista del när det gäller Tom Ford brillorna...

Fortsättning följer

3 kommentarer:

  1. Snygga! Mycket Snygga!
    Men kasst att de har dem i skylten när de inte ens tar hem dom...
    Hoppas du får dem!

    SvaraRadera
  2. Skoja med mig...
    Är det klokt, de finns dessutom i varenda stormagazine, så irriterande!

    Håller tummarna!
    Kram
    '

    SvaraRadera
  3. Ja, fucking skandal att inte ta hem dom. Men jag hade ju ändå inte köpt dom. Är fortf sur för att jag tappade mina BVLGARI brillor på bussen. Sen dess kör jag med LIndex 59 spänn!!
    Så får det bli

    Och ang One Piece:
    Eksem....jag vill inte ha eksem..
    Särk...vad är det? Sånt som Emil i Lönnebergas mamma sov i eller? Sån där lång vit sak?
    Särk & Eksem, 2 ganska oanvända ord!

    Kärlek på dig V!!!

    SvaraRadera