14 mars 2011

TRÄNINGSSTRESS

Ohhh, så satans synd att känna att jag har  halsont...

På morgonen känner jag megamycket, på dagen nästan ingenting o vid läggdags lite lätt spänning i mandeln...

Utifrån min personlighet som jag ständigt skriver om så finns där INGA gråzoner och då menar jag INGET grått alls...

Jag ÄR medveten om problemet och jag jobbar ständigt på det, men det är såååå svårt att hitta mittilagom läget...puh.

Det som stör mig mest o stressar mig sjuukt mycket är inte själva grejen att jag håller på att bli sjuk utan att jag INTE kan träna...

...jag VET att det är knäppt.
Jag har fått många frågor om min träning

Angående min träning så har jag snart hållit på i 5 månader ca 4 ggr/v och verkligen fått resultat, vilket aldrig tidigare hänt.

Mitt mål var absolut att tappa vikt men framförallt att få shape  i hela hyddan...

Jag gjorde en viktig prioritering för att nå mitt mål och det var att skaffa mig Thomas PT, jag har tidigare haft PT men ingen som Thomas.

Det ÄR en galen lyx att ha honom och min prioritering känns helt rätt

Jag och Thomas var HELT överens om vilket mål som var realistiska och vad som skulle krävas  för att komma dit..

Jag kör 2 dgr/veckan hård focuserad styrketräning, jag skulle ALDRIG kunna pressa mig så hårt som han pressar mig, om jag tränar själv...

Jag testar lite då och då när jag är ute o reser, men jag kan absolut INTE pressa mig så mycket som jag gör med Thomas.

Jag kör tung styrketräning  2ggr/v
Därefter så kör jag 2 högintensitetspass i veckan för ren kondition och förbränning.

Jag har tidigare inte förstått vidden av varierad träning så jag har ALLTID kört samma pass igen o igen, nu så kör jag olika pass, olika instruktörer men kör slut mig så att jag inte kan gå...


Jag äter ALLT - inget GI, ingen Atkins, ingen LCHF utan precis allting...

Jag fick tipset att äta så som jag vill äta resten av mitt liv.

Jag äter mindre, oftare och medvetet...

I slutändan så handlar det bara om en sak - intag o förbränning, that`s it.

Äter man mer än man förbränner så...exakt. 

Det enda som är förbjudet är SOCKER eftersom det är ett gift...

Fungerar livet utan socker?

NOT...tyvärr

Ich bin ein sockerberoende brutta som försöker och kämpar med diciplinen.

Oavsett så vill jag inte bryta min träningscirkel, ska lägga mig och tillfriskna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar