19 mars 2011

Hockeymamma

Är hockeymamma idag, Klas är tränare men just nu i NY så är det fest att jag ska vara med och frysa ändan om mig på dagens träning, haha

- mamma du måste kolla på mina övningar, sätt dig i båset...

Vi ska ha en Wiggo & Vicky dag idag...så mysigt!

Nu hockey, sedan Johan Rehnborgs fotoutställning som det är invigning på idag, jag vill se bilderna o Wiggo ska få träffa Fredde i Solsidan som lärt honom ordet KNULLA, så jag hade tänkt tacka honom.

Vi ska ut på stan o shoppa... supernice, spännande o skitintressant eftersom Wiggo inte är så tokintresserad...

Förra gången jag testade att släpa ut barnet för shopping så slutade det med att han stod på Stadium o skottade bandybollar o jag fick inse att jag försökt döva mitt egna behov.

Han gjorde klart för mig att han väldigt gärna vill ha en LTK mössa...

-Hm intressant, inget märke jag känner till..

- Men mamma, det är Lidingö tennisklubbsmössa ju..,

-Jo, men det är INTE den typ av shopping som jag hade tänkt Wiggo

-Nähä, isåfall vill jag ha en svart kostym med röd fluga o vita prickar..,

Ja, ni hör..,
Fortsättning följer

Happy Saturday vänner

1 kommentar: