5 mars 2011

OnePiece.se

 OnePieces delar världen i två delar...

De är coola...

De är mega bekväma...

Men jag har problem...

Alla plagg måste INTE vara "snygga" på kroppen men jag har svårt att se mig själv i en OnePiece.

Jag skulle kunna se Wiggo i en...

Jag vet att jag INTE ska kaxa, för helt plötsligt så hänger där kanske en i garderoben...
...fast jag är väldigt tveksam, väldigt.

Betvivlar inte att det är magiskt att gosa omkring och fredagschipsa i en, hahaha

Vad tycker ni?

Tell me...




Såhär skulle jag använda den om jag hade en.
Jag skulle dra upp benen så att det blev lite shape på formen...

Den skulle såklart vara BLACK...

...bara OM, bara OM...






2 kommentarer:

  1. När 19-åringen i familjen sade att han önskade sig en onepiece i julklapp sade jag och mannen samtidigt: -Det får du bara inte! De är SÅ fula!!! Men måste nog erkänna nu att jag tycker att de är liiiiiite cola i alla fall nu. Fast BARA som mysplagg (i alla fall på mig)!!!!
    VA? Sade jag att jag skulle ha en sådann?? Jag menar på Jakob!!!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Kolla in:
    http://wenchedesign.blogspot.com/2011/05/hyggedrakt.html

    SvaraRadera