8 mars 2011

Dolce Gabbana S/S 11


Åh så galet fin klänning till vänster...

Särken till höger är säkert fin på en okokt spagetti men den gör inget gott för figuren oavsett om man är smal eller inte. Den måste bäras med bälte isåfall, men inte av mig!

Den till vänster  ÄLSKAR jag...

Tänker midsommar, Mallis, Ibiza...

...barfota, flipflops, bikinibh, långa fina träsmycken, många olika Herme´s armband i olika färger, långt flängigt utsläppt hår, brun...

...jag gillar när de är lite för långa så att man trampar lite, lite på kanten.

Det rimmar ju ganska dåligt  att trampa på den med tanke på att klänningen är sjukt dyr.

Längst ner i bilden så ser ni att det finns ett par "klackaskor" i samma tyg, det gillar detta matchmonster enormt.

Såååå snyggt och jag drömmer vidar.

Den här dressen kommer att hängas upp på min inspirationsboard.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar