7 mars 2011

Span på stan & lördagens outfit


Jag gav mig ut för att fördjupa mig i OnePiece, leta Tom Ford brillor och rent allmänt uppdatera mig.

Ganska lyxig känsla att bara kunna göra exakt vad som faller en in precis när man känner för det...inte direkt van vid det, även om jag har det superbra och otroliga möjligheter hela tiden.

Lördagens outfit, har letat fram en gammal Pocahontas väska så fransarna har nu en plats i min garderob.

Paljettjacka - BitteKaiRand A/W11

Trikåtunika - Bitte Kai Rand ute NU

Mockaväska med fransar - SEQUOIA

Stövlar - UGGS

Halsband - J. Dauphain

Mood - hungrig


Jag blev förälskad i den här galet snygga tuniktoppen inne på Wink i Sturegallerian den här är 100%

sommar och  JAG, galet snygg.



 Funderar på att sätta upp ett Hermes armband på min wishlist...

Jag gillar de här hårda, just nu så är butiken sprängfylld av exakt precis alla färger, jag tycker att de är sjuukt fina och speciellt att mixa med andra armband, eller hur?

Vilken färg...?

Spontant så gillar jag det oranga, men tycker att det är för mycket pengar för att bara använda på sommaren...skulle aldrig använda orange annars...

Då är frågan om man ska mesa till det, safe:a och börja drömma om det svarta?
 


Like!

Fifth Avenue Shoe Repair


Supersöt Replaykjol...

Bli nu inte nervösa...inte till mig såklart.

Jag tänkte mer på alla runt omkring som har söta döttrar...eller så är det ett enkelt tips till alla som kan sy...

Inspirera mera...

3 kommentarer:

  1. Åh, älskar hermés armanden! :) Ska själv ha ett guld med svart. Men kör på den vita färgen? Det passar till fler tillfällen och olika kläder än orange. Men orange kanske är lite roligare om man nu är ute efter färg :) hihi Hoppas du haft en bra dag, trots dåliga säljaren hihi.. Kram

    SvaraRadera
  2. Orange, orange, orange!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag känner oxå orange men fegar för att det då blir ett mer säsong armband...hm?

    Tack för era synpunkter...

    SvaraRadera