4 mars 2011

Störtade fritt...

Åhhh vad jag blir trött på mig själv emellanåt...

Igår var det full fet rulle och jag skulle "bara" snabbt springa ner i drickakylen i garaget för att hämta upp mer cola light.

Vi har ganska halkiga trappor och har som regel att alla är barfota eller har inneskor då det är många som flugit i trappan, dock utan allvarligare skador.

Raffa fullständigt RUSADE i 290km/tim iförd  täta, glansiga strumpbyxor rakt ner för trappan...

Hann tänka tanken att, shit, ta det lugnt så att jag inte trilll...

Kände hur min stadiga farmare fot liksom bara gled utanför trappsteget och slajdade utanför tre trappsteg medan jag liksom hängde i luften och hann fundera på hur jag skulle landa...

Märkligt att jag hann tänka så mycket för det gick blixtsnabbt...

Hela amazon kroppen hängde i luften medan jag rent reflexmässigt drog fram min vänsterhand för att ta emot med vid själva nedslaget.

Jag tog emot med min vänsterhand, kaaadunk, rumpa, ryggslut brakade i och hela jag dunkdunkdunk  dundrade ner tre/fyra trappsteg...

Det märkliga var att jag rent reflexmässigt direkt ställde mig upp, såg lite stjärnor men låtsade för mig själv att det inte hade hänt...dumma brud alltså!

Fortsatte direkt ut i garaget för att hämta drickan medan jag kände hur min tumme började pulsera...

Shit alltså, är HELT mörbultad i nedre tumdelen ner ut i handen...
...svullen, börjar bli blå men lever dock, haha

Vad som är det deppiga i det hela är att jag insett att jag INTE kommer att kunna styrketräna med min hand...grrr
Jag är så nöjd att jag inte brutit min träning utan kämpar på...shit så sjuukt tråkigt.

Jaja, jag lever, slog inte i huvudet, bet mig inte i tungan, bröt inga ben...hahaha

Fattar inte varför jag inte kan ta det lugnt, ALLT ska gå undan...
Dunderklumpens lillasyrra - that`s me


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar