15 mars 2011

Hur gör man utan mössa?

 Ont i halsen imorse, kanonfrisk under dagen och nu börjar det igen...

Har haft kundmöte och därefter "kickin" med presshaggan där vi utväderat, kritiserat och  kreativt försökt se vad vi utfört under förra säsongen och vad vi kan göra bättre samt planerat vilka event vi ska gå på och röja runt, hahah

Tänkte prova att ha en mössfridag idag...shit alltså, samma visa varje säsong när jag ska ta av skiten.
Jag har GLÖMT hur jag fixar håret, så jävla skönt med mössa att det inte finns.

Jag bestämde mig och slog till på "lätt" uppsatt som trillade ner hela dagen så jag har suttit och hållit på att pilla tillbaka, ta bort lugg i ögonen och rufsa runt, helt hopplöst...

Jag har den kreativaste och mumsigaste presshagga jag kan ha, vi två är så sjuuukt kompatibla, vår energi skulle kunna ta oss till månen o tillbaka, otroligt sköööön känsla...

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du är så vacker Vicky!!! Verkligen!!!! Med eller utan pälsmössan!

    SvaraRadera