8 februari 2011

Alla hjärtans fucking hyckeldag!

Jag skriver detta en gång om året på bloggen och jag skriver det igen!

Jag tycker att man ska uppvakta, överraska och bekräfta precis vilken dag som helst på året men INTE

på   "Alla hjärtans" hittepådagen.

Det är en dag av ångest o stress för många, folk  vänder o vrider sönder sig för att kunna leverera till alla påhittade förväntningar.

Folk ska gå omkring o fråga varandra om de fått något - NOT, don`t like!

Fram för det spontana, privata, genuina istället...

Tillfällena som ÄR på riktigt och inte för att visa ALLA runtomkring.

Jag VILL & ÄLSKAR att bli uppvaktad, när som helst, hur som helst...men av någon  som verkligen genuint vill ge mig något utan press eller förväntan.

OM, jag blir uppvaktad så går det jättebra med den här, precis exakt närsomhelst...


...jag är naturligtvis flex!

Happy alla hjärtans dag, alla andra dagar utan den 14 februari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar