11 februari 2011

Mulad

Godmorgon!

För en gångs skull så tog jag ett otroligt klokt beslut igår kväll när jag beslöt mig för att stanna hemma från möte  &  event p g a snökaoset.

Egentligen så är jag mer den typen som ser möjligheter än begränsningar och då vet jag att det ALLTID löser sig, för så är det...det löser sig alltid.

Jag insåg igår när jag under 1 timme provade att boka en taxi vilket var helt omöjligt, det gick  inte  ens att förboka - INGET.

Då kändes det lite gambling att mitt i natten stå någonstans och INTE få taxi - japp, not good.

Har istället sovit som en stock och är löjligt utvilad, nu gäller det istället att se hur dagens alla möten blir eller inte blir...

Inga bussar i går i stan, knapptt fyrhjulsdrift funkar i backiga Sticklinge...

Det här vaknade jag till:


Sovrumsfönsterna

Wiggo fick gå till skolan idag...

(Nej, lilla mor...inte själv)

Ytterdörren
Grannens bilar parkerades där de står kl 18.00 igår kväll, schysst snöhög...

4 kommentarer:

  1. Hhmmmmmm... Vi är på väg till dottern.
    Tenhult -Stockholm... Ska vi ta med skyffel!?

    SvaraRadera
  2. Uaahhhh, vet inte vad jag ska svara.
    Trafiken ÄR kaos, inga bussar går, det står strandade bilar överallt och taxi tar inga beställningar...
    Har du fyrhjulsdrift???
    Positiv inställning kommer att underlätta.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Helt otroligt att ni har så mycket snö....
    i Skåne har vi regn och blåst, hmm vet inte vilket som är bäst..

    SvaraRadera