2 februari 2011

Jätte mycket WarmCotton- urk...

Ja men då lyckades jag såklart!

Jag lyckades med att duscha och tokladda inför min Warm Cotton premiär, satan vad jag skulle lukta varm bomull i den stora hotellsängen.

LADDA - rätt ord för det var exakt vad jag gjorde, laddade.

Men shit vad jag sprayade på mig, i håret, i håret, i håret...håret är ju långt.

Jag sprayade lite rygg, lite torso, lite lår, haha...fy sjutton så gott jag skulle sova, som i reklamen ni vet, där sover man sjuuukt bra i sjuukt fräscha lakan som luktar sjuuukt varm bomull, eller?


NOT!

Jag har vaknat sjukt många gånger och hostat, rest mig upp och rent instinktivt viftat framför ansiktet...

Viftat för att få bort all "varm bomull" som lagt sig som en dimma och lindat in hela hjärnan och mig i ett töcken, host host.

Jag fick gå upp och lufta, vad var det då?

Vem går upp och luftar på nätterna?

Jo, tanter, går upp och luftar för de får svettningar och dyl...inte 40+ som köpt ny parfym och ska sova skönhets sömn, eller hur?

Det är bara hårda karameller i väskan som saknas...

...ja, näsdukar och ombytesskor finns ju redan där.

Fy fan, när jag satt upp mitt i natten och viftade så kände jag mig som en Guldfynds expedit med lätt tuperat hår förutom i nacken, noppiga nylonstrumpor, för mycket brunkräm, tumring, röda naglar  som gärna dricker sitt vita vin varmt och har parfymerat sig way too much, gärna med Opium eller någon annan lätt doft som Poison...puh

Det är shit inte lätt att vara...

Puh...

Ni är grymma som börjat kommentera, TACK, det spelar roll!

Puss

7 kommentarer:

  1. Hahahah;)......du kommer sova mycket bättre om du har naturliga dofter, inte syntet dofter ( andas in ren bensin och skit)....det får du bara ont i huvudet av...när du kommer till skåne ska jag blanda en underbar olja till dig som kommer att få dig att "nanna" och balansera dig under natten;)....
    kram kram
    Milla (camilla Ohlsson

    SvaraRadera
  2. Ajdå, så det kan gå. Hoppas att du ändå får en bra dag och hinner få i dig lite frisk luft. :)
    Skulle vara kul med lite tips om make-up och skönhetsvård från dig.

    Felicia

    SvaraRadera
  3. Haha, Du är underbar ;)

    SvaraRadera
  4. Underbar läsning och underbara du som bjuder på dig o skriver så LOVELY! /Stina

    SvaraRadera
  5. Vicky du e bäst på att skrva o bjuda på dig ;)LOVE

    SvaraRadera
  6. Åhhh, ni kommenterar!

    I love, grymt - TACK!

    Jag lyssnar och tar till mig!

    Makeup kommer!

    kram
    V

    SvaraRadera
  7. Fnissar för mig själv - sååååå rolig och fyndig när du skriver och förgyller min vardag!!
    P&K /Cattie

    SvaraRadera