6 februari 2011

Cravings

Cravings mega ultra giga väldigt mycket dag idag, typ!

Efter att ha avslutat mässveckan med en grym kväll i Malmö igår med mina tigerinnor, lite sömn (nästan ingen) och garv så att jag har ont ända in i själen, så var det inte helt chockerande att jag hade mega CRAVINGS idag. 

Det bästa var att jag bara bestämde mig att det var ok!

Go with the flow, följ känslan and just do it, inte fundera - KÖR!

Kastade mig i bilen för att åka till affären och fylla vagnen med skit eller med hela kostcirkeln som jag lite käckt sa till tjejen i kassan för att ursäkta och försöka vara lite "tokig"...eh

Fattade hon det crazy? - NOT!

ALLT eller INGET

 PÅ eller AV

Celluliterna måste också stimuleras ju, eller hur?


Satan i gatan vad jag har lyckats med min tulpan installation, hahaha jag dööööör!

Riktigt mysigt, estetiskt, kreativt och hemtrevligt pyntat i vasen ju, herreguuud!


Idag är idag - imorgon är en annan dag och då KÖR vi igen!

Godnatt ni lovely

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar