14 februari 2011

Pang på Röbetan - lovely blogg

Dagens BLOGG tips.

Här kommer det en blogg av en snygg, rak, oblyg, rapp småbarnsmorsa från Lund.

Anne och jag gick i gymnasiet tillsammans och har inte sett varandra sedan dess, vi hittade varandra på facebook och hon har sedan en tid börjat blogga...

En sjuukt rolig blogg som blottar livets alla möjliga situationer med enorm ironi och brutal ärlighet.

Jag garvar varje gång jag läser den vilket antagligen beror på att hon och jag tenderar till att vara lika sjuka i huvudet båda två..

Så om ni uppskattar livet och tar det för vad det är så har ni en sjuuukt rolig blogg.

3 kommentarer:

  1. Men GUUUUUD
    Det är ju jag!!!
    Den galna vännen är ju jag.

    Tack för alla fina ord.
    Ja skymda er till min blogg, skynda skynda innan jag blir normal igen

    Tack vacker!!!
    Puss % Love

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med!!!
    Lika galna båda två med beroendeframkallande bloggar!!!
    Från en annan galning (utan blogg)
    Puss och kram på er!!!

    SvaraRadera
  3. Anne är en stjärna på blogghimmeln!! Hon hittar ämnen som ALLA känner igen, och hon gör det så jäääkla humoristiskt! Hon e faktiskt sjuk i huvudet! Och det är en komplimang.. :D

    SvaraRadera