18 februari 2011

Dagens Outfit - mixad Bitte Kai Rand

Dagens outfit - fredagsslapp


Trikåtop med tygpuffärmar - Bitte Kai Rand

Dressad kostymväst - Bitte Kai Rand

Jeanskjol - Diesel, (sytt om ett par gamla jeans)

Hooker boots 12 cm -  Top Shop

Smycken - J. Dauphain

Jag ser att västen inte ser riktigt klok ut, skrynklig samt att jag satt den lite omlott ( snett o konstigt) för att jag inte orkat flytta knappen...

Jag tyckte att det såg ok ut men ser ju med mina egna ögon att det ser ut som garagesale, hahaha

Vill bara visa den snygga puffen...

Den ligger i veck istället för att bara vara söt...

Oh happy friday alla ni grymma därute!

LOVE!

2 kommentarer:

  1. Snygg puff och halsband! Helt ok med skrynklig vät också. :)

    Hälsningar Felicia

    SvaraRadera
  2. Tack Felicia!
    jag har inte glömt dina frågor om mina krämer o hårfärg, återkommer!
    Tack för att du kommenterar!
    Kram

    SvaraRadera