15 februari 2011

Dagens outfit - Bitte Kai Rand

Färgstark - NOT

Kör idag antifeminina hängbrallor som endast uppskattas av det kvinnliga könet, well well


 Dagens outfit är

Silke & merinoulltop - Bitte Kai Rand /winter 11

Baggy ullstretchbralla - Bitte Kai Rand /winter 11

Halskedja & ring - Chanel

Mössa  - Jola, såklart!

Skor - gamla med nitar

Assistenten och jag har lika, eller hur?

Matta - Pappelina med 13 tappade knivar och full med hugghål, jaja




Köpte denna ring i iver, typiskt mig, fick knappt luft av upphetsning...

Den var LITE trång på ringfingret och LITE stor på lillfingret, borde jag skitit i att köpa den? 

YES, köpte jag den iallafall?
YES...

Så idag använder jag denna "passar" ingenstans ring, lite för stor o lite för liten men dock en CHANEL...suck.

Sååå jävla dumt och oekonomiskt...

Skulle aldrig gjort om detta idag, idag gör jag HELT andra saker, hahaha

1 kommentar:

  1. Oj vad tråkigt m ringen.....hrm fyller inte assistenten år snart? Kanske hon har ett finger som passar ringen..... Puss fina V

    SvaraRadera