1 februari 2011

Störd?

Godmorgon vänner!

Tagit en bild av dagens verk.

Är jag STÖRD eller är jag bara mamma, det är dagens fråga?

Ska bege mig till Köpenhamn och modemässa, ska vara borta i 5 dagar...
Fem dagar utan Wiggo, puh

Till saken...

Jag har då i det tysta gått inne på Wiggos rum och organiserat i hans garderob och på hans golv, hrm?

Jag fick för mig att livet skulle bli sååå sjukt mycket lättare för K & W om jag la ut kläder till alla dagarna, så kan Wiggo bara gå in och snabbt ta vad han vill, eller?



Är jag helt dum i huvudet som gör såhär?

Gör jag det för att hjälpa till?

Gör jag det för mitt EGO?

Gör jag det för att jag inte vill riska att han blandar fel färger och ser ut som en lumpnisse, fy fan om han blandar mörkblått o svart, uuaahhhh (skämt, jo lite skämt)

Gör jag det för att jag har tvångstankar?

Gör jag det för mitt dåliga samvete?

Gör jag det för att känna att jag är delaktig?

Gör jag det för att jag vill ha kontroll?

Jag?

Kontroll...?

Näe, faktiskt inte!

Raffa känner sig lite störd, jag ser ju hur det ser ut, haha

STÖRD!!!


2 kommentarer:

  1. Ha ha, gör samma här! Lägger i olika högar samt en låååång lista på alla aktiviteter, husdjur mm.Hoppas vi ses i Kphmn, vart bor du? Kram!

    SvaraRadera
  2. Been there, done that... Jag slutade bryskt med det en dag och förvånande nog kändes det skönt att släppa kontrollen...för Vicky; kalla det vad du vill, skoja friskt om det men här handlar det bara bara bara om k o n t r o l l. Släpp taget!

    SvaraRadera