16 februari 2011

Produktplacering by Assistenten


Detta glömmer vi ju aldrig...

Inte för att Assistenten inte gör sitt jobb utan mer för att hon HELA tiden är såååå sjukt vaken.

Det här är strax 1 år sedan och så galet roligt att jag bara dööör.

Tack darling, ser fram emot nya placeringar inom kort...

...men åk först till något varmt land och ladda batterierna för det kommer du att behöva, hahaha


Melodifestivalsfinalen med rätt placering och rätt VIP...




Jag skrattar fortfarande...

Detta var timmarna innan...moaahhh

Tack darling...

2 kommentarer:

  1. ha aha ha ha ha ha
    Fan vad roligt
    Jag dööööööööööööööör!!!
    Och TACK för att du får mig att garva så här i kräksjukansklor......

    SvaraRadera
  2. I do my BEST! Love you o visst ska jag ladda batterierna i sol&värme :) Ses snart

    SvaraRadera