27 februari 2011

KLUBB TOLV- da place

Nej, jag har INTE emigrerat, flytt eller slutat att blogga...

Jag kände bara att under de senaste dygnet så togs det så mycket bilder att jag inte ville lägga ut dem en o en utan istället göra ett eller flera ordentliga inlägg så att ni kan få en tydligare bild av vad jag och mina tigerinnor gjort...

Jag är RIK, mycket RIK...

...det jag har kan INTE köpas för pengar.

KLUBB TOLV och Mrs Bollinger vid rodret...



Här kan man tydligt se att det är en brud i mitten som alltid använder någon form av mössa, huvudbonad och som nästan helt glömt bort hur man fixar frillan, hahaha

...men volym blev det, lite här och lite där - STORT skulle det vara...

KLUBB TOLVS genomgående dryck - for the skiiiin...

Störtsköna, roliga, galna, oblyga, gapiga och HELT fantastiska...

 Vi började med en  ID bare minerals makeuptjej som snyggade till oss...


Lugnet före orkanen...

Da club...

2 kommentarer: