11 februari 2011

Favorit parfymer

Jag har fått förfrågan ett flertal gånger av er om vad jag har använder för parfym.

Så nu kör jag en uppdaterad status på min parfymhylla.

Jag kan bara tillägga att jag INTE  köper toppliste fräcka "must have" parfymer sådär rakt upp och ner, have done that med hiskeliga resultat.

Ni vet, man vill lukta dyrt eller som den snygga tjejen som man luktat "den" parfymen på, det vill man.
Inte köpa, vara glad o positiv, tro att man ska lukta sååååå jävla gott och det som händer är att man luktar billigt, omgivningen hostar, drar ner rutorna i bilen, kommenterar dumt osv osv...

No no, too old for that...

Nej nej, tant Raffa sprutar numera på pappersbitar, sitt skinn och går o luktar innan beslut, jo det är sant.


Min nya doft är ju Clean, köpte 2 st olika och har definitivt gjort mitt val när det gäller kroppsdoft...



Warm Cotton - luktar alldeles för mycket tvål för my taste...no no

Fresh Laundry - lovely, luktar sååå renbäddat och fräscht utan tvål, 10 poäng!

 Guccis nya heter Guilty och är sååå galet god, den använder jag varje dag and love!


 Den här Dsquared parfymen var ett misstag då jag köpte den till K men såg först när jag kom hem att det var en damparfym...shit så synd för mig - NOT!

Jag måste bara säga att detta är en av alla parfymer som jag haft som jag fått flest komplimanger för, ni fattar vad jag menar...

...spontana kommentarer av helt okända som kända - me LÖVE, händer tyvärr för sällan men ofta med den här.

Ni ser dock att den snart är slut...




Light Blue är dock den som ALLTID består...

Fräsch, lätt o heelt lovely!

Ni ser...även denna snart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar