3 februari 2011

Dagens gloss

Ok vänner!

Nu blir det YTA!

Nu ska ni få ett helt suveränt husmors tips på grymt lipgloss från Makeup store.

Det förstorar INTE läpparna eller något annat märkligt utan det är bara ett sjuuukt lovely sparkling gloss som heter Marbella.
På bilden så har jag gloss på underläppen för att ni ska få se skillnaden, det är precis som att läppen blir full av kolsyra, sparkling lips...

So fab, en ständig favorit!

 Jag ser själv att bilden INTE är WOW, vad snyggt gloss, men försök att se vad jag menar så ska jag kommentera när jag har det på bild...(typ alltid)
 
Lyssna, det blir inte alls någon färg utan den bara lyfter ut hela munnen från ansiktet, sparkling, sensuellt och skitsnyggt


 Ca 115:- och värt varenda, varenda krona.

1 kommentar:

  1. Tack för glossy lips tips! :) Kom gärna med fler make-up och skönhetsvårdtips, alltid kul. :)

    Felicia

    SvaraRadera