19 februari 2011

Minus 25

Minus 25, blå himmel o strålande sol.
Jag vill bara anmäla mig till er!
Jo tack, det gick alldeles strålande på tennisvinet igår...
Den fantastiska mamman som bjöd in visste dock inte att det var SvamBobs släktingar hela högen...
Fyra par...
Fyra törstiga par...
Fyra JÄTTE törstiga par,
Min K tog det lugnt men det spelade ingen roll jag räknades lätt in som två.
Jag hade laddat hela dagen, glad som en lärka över detta våldsamt strålande initiativ som denna familj tagit...
Min andra hälft hade tydliggjort att det var hockeymatch idag tidigt så han o Wiggo skulle hem direkt efter tennisen 20.30...men du kan ju stanna!
-Neeeeeej, jag följer er såklart...hm?
I did not!
I säng 01.45
Satt färdig o klar, glad men torr i foderluckan när hockeybilen rullade iväg 07.30....
Det gäller att situationsanpassa, haha

2 kommentarer:

  1. Måste ju kolla in bloggen som ungdomsvännen till min hustru Maria och min bästa vän Anne har. :-)
    Anne har ju dessutom skrivit en massa om dig på sin blogg. :-)

    Jösses va´ kallt! Vi har några minus här nere i Skåne och det räcker. Tog årets premiärtur med HD´n för exakt en vecka sen, men då var det ett par plusgrader. Idag funderade jag på det, men bestämde mig för att det var för kallt. :-(

    SvaraRadera
  2. Underbart!
    Hej Micke, roligt att du kommenterar och att du hittade hit.
    Annes text om mig var inte nådig...fina Anne!

    Hoppas att jag får se dig här igen!
    Skön lördagkväll!
    Vicky

    SvaraRadera