4 februari 2011

Vicky World for president

Jo tack, det gick kanoners på Canada Coose party på Ambassaden igår, tjohoo.

Jag gick som bloggare vilket är roligt för då får man betydligt mer frihet att röra sig, plåta och fråga, hahah.

Jag behöver ju extra space, eller hur var det nu?

Här tar de bilder på Mr Canada Goose från...ja just Canada, haha
Vet ni att när jag stod och tittade på den lilla skrivbordshörnan med flaggan så fick jag sjuuuk lust att bara "prov"sitta...

-Neeej, sa min pr tjej, vi måste hålla låg profil...eller hur, vår styrka?

 Tänk att bara sitta där o filosofera, fundera över morgondagens inlägg, toucha flaggan och  bara vara sådär kanadensisk...
 Här satt vi och snackade om hans liv, resor och alla andra intressanta frågor som jag kom på.

Självklart så signerade han en stor fet Canada Goose bok åt mig...

Va, om jag spillde rödvin på det tyginklädda fodralet?

-Va?

 Ambassadörens fru var så sjuukt lovely, kom fram till mig och sa:

-You can do things I can`t, you should lie down on the desk!

Skojade hon?

Svår som jag var så hoppade jag upp ...

FAB!

Behöver sula om skorna va?

Vicky World for President

Vuxna kvinna, ja, jag vet...

1 kommentar:

  1. Grymt Vicky! Du gjorde helt rätt att slänga dig på skrivbordet det ska va en skånsk tjejer för att våga=D Du som håller till i mode världen hur seriöst är det om man får en prov fotografering med Stockholmsgruppen? Redan antagen, men ska åka till Stockholm med min flicka för detta imorgon. Plåtning måndag, jag är nervös mamma. Vad tror du?
    Kram Ullis i Malmö

    SvaraRadera