23 februari 2011

Denim, denim, denim och till sist denim

DENIM is in da country -  all over

Denim är tidlöst, grymt och såå snyggt.
Just nu så är denim bommen större än störst för just nu kan man köpa exakt ALLT i denim.

Man kan köpa stretchleggings som ser ut som jeans, shorts, västar, klänningar, kjolar västar, ja - ALLT

Igår på väg till träningen så gled jag inom Gina Tricot för att se hur det  såg ut på...

En sak vet jag iallafall och det är att tjejen, modellen är en bambi på 12 år och det är INTE jag, haha

Vad jag menar är att jag gick i den pastelliga, cowboymiljön och försökte att inspireras och då föll till slut inspirationen på bilderna, patetiskt eller hur...?

Så tant Raffa stod och leta bland shorts, klänningar och skjortor medan jag å o då blickade upp på bilderna för att se hur hon bar det...hahaha.

Jeansskjorta, shorts o klänning blev det...

 Ni ser att jag har min spindelmannen dress under...

Skitsnygg tunn jeansklänning...

Jag är lite allergisk mot klockade klänningar men skulle nog kunna tänka mig den här eftersom att längden är så pass kort.
Jag vill att den ska vara feminin och sitta åt...

Jag är tok ojämn i storleken vilket innebär att jag drar 38 över rygg o torso vilket innebär att midjan blir lös eller rättare sagt inte tajt alls...

Här hällde jag mig i en storlek mindre men som ni ser så kan jag inte stänga skiten...då tänkte jag att jag faktiskt skulle kunna använda den med linne under eller så...

Eller så köper jag rätt storlek och syr in skiten...?

Skitfin tycker jag...med rätt accessoarer - yyiihhajjj

399:-





 Den här är toksnygg tycker jag...

Jag kan tänka mig den här men har bestämt mig för att lägga upp en plan på OM och vad jag isåfall ska köpa eftersom jag till sist är svart, eller hur?

Testade de sjuukt fina shortsen som hon har på bild, hahaha

Jag dööör...

Jag provade med mina träningsbrallor under och jag kan bara i min vildaste fantasi inse vad som skulle hända om jag släppte loss skinnet inuti, free flow - tack men nej tack!

Där ÄR såååå mycket att välja på...
För er okokta spagettisar så är där hur mycket coola byxdressar som helst...

Min undersökning av kedjor fortsätter...

Ha en lovely dag!

1 kommentar:

  1. VILKEN SNYGG KLÄNNING!!!!
    den vill jag ha, men finns inte i skåne :-(

    kram
    Kicki

    SvaraRadera