12 februari 2011

GUCCI day

GUCCI day...

Jag bara undrar om ni kommer ihåg vad spm hände innan jul?

 Mina favvo Gucciskor...


...skulle in till skomakaren för fixning, då...



 ...han konstaterade att hela platån var sönder???

Jag har betalt ett mindra lands bnp för dem och de var använd ca 6 ggr - grrrrrrrrrrr

Skomakaren vägrade att laga dem och skickade mig till Gucci


 Stockholmsbutiken hade aldrig haft dessa, jag köpte mina i Milano men den urgulliga killen tog dem och skickade iväg skorna för renovering eller pengarna tillbaka...

De skickades till Milano utan vetskap om hur lång tid det kunde ta...

 Idag så var jag ner och hämtade ett par HELA snygga platådojor som varit hos skomakaren i Milano - jävligt konstigt eller hur?

Nästan 3 månader i Italien...hm?

Det fanns INGET av intresse i butiken enligt mig...

Bara loggoprylar och mycket brunt - mooaaaahhhhhh, scaaarryyyy!

 Oavsett så blev den fåfängda skobrudens garderob hel igen...



1 kommentar:

  1. De har bra service på Gucci och dina skor är SÅ SNYGGA! :-D Måste kännas bra nu när dom är hela :) Ha en fortsatt trevlig helg.. Kram

    SvaraRadera