7 februari 2011

Dagens outfit

Den nya dagen kom...

Ni vet, den dagen  som kom efter den förra, haha

Dagens outfit är en liten uppgradering på gårdagens.


 Tant visar visst magen...hua mig!

Om ni undrar över  min "fräcke" pose så vet jag att jag tänkte att jag skulle visa fickan, hahah

Töntigt , men skit i det

Ribbad bastop som är rundad nertill - Bitte Kai Rand

Liten Miss Eliott träningsjacka  - Adidas "Respect me" kollektion

Linne haremsbyxor -  Bitte Kai Rand


 Älskar de svarta ränderna!



Jag tycker att det är lite kidsigt med kronan på ryggen, samt texten - Respect Me...

Jag gillar dock jackan och inte sjutton ser jag hur ryggen ser ut.

Syns det inte så finns det inte...eh!

Jackan är köpt för träning så idag råder det undantagstillstånd!



4 kommentarer:

  1. Hej! :)

    Snyggt!.. Jag har funderat på en sak ett tag nu. Jag skulle vilja fråga dig en sak, skulle jag kunna få din mail eller finns det något annat sätt jag kan kontakta dig på? Vill helst inte skriva så alla ser :) Ha en fin kväll.. :)

    SvaraRadera
  2. Kanon!
    Skicka till vickyglitter@sbbs.se

    Kram
    V

    SvaraRadera