1 februari 2011

CLEAN

Jag lyssnade på alla kommentarer som kom på Facebook angående min CLEAN parfym som luktar nybäddat, hahaha

Jag älgade direkt till tax-free avdelningen för att leta reda på om jag nu valt fel CLEAN?

Ni ser paketen till höger, det är miniflaskor till suveränt pris, tyckte taxfree tanten, såklart.

-Om du köper en förpackning  så betalar du endast för 2 flaskor och får två på köpet!

-Säkert?

Kanon ju, om alla luktar lovely, men det gjorde de INTE!
 En luktade Musk (ta fetbort) den andra luktade tvål...no thank you

Igår så var det flera som hade WarmCotton som favorit, den luktar verkligen heeelt suveränt och ett fantastiskt komplement till Laundry flaskan som jag redan har...

För er som inte vet så är inte dessa flaskor fullfjädrad parfym, utan mer som en ren helt fantastisk kroppsdoft utan att man behöver lukta citron, eller jordgubbe, hahaha

Jag tycker att det är helt suveränt att spraya i det i vått nytvättat hår, när håret torkat och man rör sig så luktar det så "satans" lovely, rent och fantastiskt.

Because I`m worth it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar