28 februari 2011

Ralph Lauren ROCKS...

Är INTE brun...

Är INTE  Ralph ...

...men, shit så galet snyggt!

Vill HA brallor, bälten och klänning...

Vill vara Ralph Pocahontas NU!
Samtidigt som jag tycker att brallorna är apcoola så inser jag ju min egen begränsning, faktiskt.

Hade jag bott i Vail  Colorado så kanske, hahaha

Med mitt otydliga och lugna kroppsspråk så hade jag viftat ner exakt precis ALLT i min väg, antagligen fastnat, klämt fransarna i precis exak allting så jag passar...

...men i rätt miljö så är de GRYMMA - yyiihaaaj!



Här får man passa sig, för trillar man med ett sådant här bälte så spräcker man antagligen mjälten eller bryter något revben...men det är det antagligen värt...haha


1 kommentar:

  1. Snyggt! Men de har misslyckats med photoshop igen... Titta på nedersta tjejens midja. Och gå sen ner och se båda benen.. Hon ser garanterat (förhoppningsvis inte, för isf ska hon till en kiropraktor!) inte ut så IRL...
    ;)))
    Tror jag letar fram min poncho i kaninpäls med mockafransar och sätter mig ner och väntar på lite fler plusgrader. :D

    SvaraRadera