24 februari 2011

Span på stan...

Ok, då kan vi konstatera hur den stora massan kommer att cruisa omkring i stora blommönster ALLIHOPA...

KappAhl har skyltat upp Turquise kopior i alla sina skyltfönster i hela Göteborg och i övriga Sverige.

Så här tycker jag...

Jag älskar Turquise fantastiska knalliga blomklänningar på sommaren OCH när det INTE hänger på alla...

För alla som inte kan köpa Turquise klänning så är detta ett suveränt alternativ...MEN jag får kli över hela kroppen för jag ser redan framför mig hur hela massor kommer att bära dessa blomkläder...

...och då säger jag nej tack!

Även om MORE is MORE så blir det här alldeles för opersonligt  och NEJ TACK!




3 kommentarer:

  1. Vicky !

    TACK! Haller med! Too much is too much!!!! Vi pa turQuoise kommer ocksa att erbjuda blommor denna sommar, MEN, vara blommor ar smakfulla och i mycket fina kvaliteer och fa exemplar, helt enkelt turQuoise blommor! Vicky, kom garna in nar jag ar pa plats,ange sedan, skickar press bilder nar jag har om nagra veckor! Du ar GRYM! Kram, Elina, turQuoise

    SvaraRadera
  2. Fast en gammal fashionista som jag tycker nog att både Turquoise OCH KappAhl har varit och nosat i Kenzos arkiv...

    SvaraRadera