6 februari 2011

Ivan den kreativa

Kreativa, underbara befriande plats...

På mässan i onsdags, alltså dagen innan den öppnade så höll alla på att fixa med sina montrar, ni vet, sådär lite stifft, okreativt och kantigt.

Vad jag menar är att alla var så allvarliga o stressade...nästan alla

... det fanns ETT ställe som skiljde sig, varje gång som jag gick förbi så var jag tvungen att stanna där

snacka med dem och inspireras av derasas sjuukt sköna, befriande, kreativa, galna bohemhjärnor.


Designern  Ivan Grundahls monter...

 Kolla här...
Ivan den store designern o konstnären till höger och en god vän & konstnärspolare till honom till vänster.
De satt och pimplade rödtjut för att få till stämningen på montern...

Jag menar INTE snygg drack utan PIMPLADE mitt ibland penslar, kladd o hans moster...

De väntade in kreativiteten...

Konstnärspolaren som målade på väggen, ja även på golvet o på kläderna satt själv i en överdådig kjol o garvade, målade, drack lite, garvade lite till och bara väntade på inspiration - AP coola Nissar

De målade även på provuppsydda plagg som skulle hänga på väggarna.

Det bästa med det hela är, tycker jag att de skiter i normer och det vanliga...

De kör sin grej FULLT ut - lovely!

Sköna, befriande, alldeles lovely konstnärssjälar...

1 kommentar: