13 februari 2011

Dagens outfit - NOT


Skulle ta en dagens outfit bild idag och det gick inte alls...

Stressad, kunder, kanonväder, omotiverad, ja...

Ovan utan mössa...märkligt men sant.

Jag satte mig ner för att alla bilder inte skulle se likadana ut...

Men va faan, skorna kom inte med, armbandet som jag är mest nöjd med syntes inte och de svarta magic byxorna ser man inte ett skit av. men väggen kom med, hahaha..

Ni får dagens fotovägg - min favoritvägg här hemma...

Alla bilder i dessa ramar har en betydelse för mig, ingen hänger där bara för att...


Nedan ser ni någon form av odödlig icke namngiven växt...

Jodå, visst förekommer det även levande saker här hemma...hm?


 Premiär för mitt Givenchy läder armband från Schutermans rea...

 Läder rockar fett -yeah...

Den torra russinhanden är okänd...

1 kommentar:

  1. Artistisk bild.:-) Berätta gärna mer om bildernas betydelse. Har du naturligt svart hår? Det är snyggt. Hur vårdar du det och använder du hjälpmedel eller är det helt naturligt?
    Hälsningar Felicia

    SvaraRadera