6 februari 2011

Hörlurar

Godmorgon!
Då sitter jag på väg till Cphm som om jag hade sovit hela natten- NOT!

Jo, för er som vet, så var jag i Mac butiken för att få råd om vilka nya lurar jag skulle köpa till iPhonen för att musiken ska bli grym...

Jag blev fan inte klokare, de tog fram de tre dyraste o sa att det var de jag skulle välja emellan.
Jag undrade vad skillnaden var mellan 995:- o 1595:-, det var där det sket sig fullständigt.

De kunde INTE förklara skillnaden...

Min K var schysst gav mig sin grymmingar så att jag kunde ha dom i Cphm...
My God, vilken galen skillnad!!!
Galen galen galen!

K:s Skulls lurar stänger ute ALLT annat ljud samt att de har grym bas!

För en förvirrad skånsk amazon så kanske det inte är det bästa...
...te x så hörde jag inte tåget när det kom in på perrongen när jag stod exakt, precist sidan om.

Kan vara förenat med livsfara, på riktigt.
...ljudet ÄR sinnessjukt BÄST!

Skulls, vänner

Tips från teknik experten - NOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar